Kilka rad dla przyszłego solenianta

Hejka dzisiaj kilka słów o mojej 18-stce która odbyła się w sobotę :)



1. Ile miałam osób ?

♥ Miałam 30 znajomych, tych najbliższych. Myślę, że nie warto zapraszać kogoś kto jest Ci obcy lub rozmawiałeś z nim kilka razy. To jest jedna jedyna impreza i powinieneś czuć się na niej swobodnie 


2. Planowanie imprezy

♥ Zacznij planować imprezę wcześniej przynajmniej 2-3 miesiące wcześniej
Nie chodzi mi tutaj o przystrajanie sali ale po prostu planowanie różnych rzeczy np.
* jaki tory
*czy chcesz Dj
*jakie jedzenie

To wszystko jest ważne dlatego odradzam planowania na ostatnią chwilę, przed imprezą potrzeba nam luzu i spokoju i nie powinniśmy zamartwiać się że czegoś nie zdążyliśmy zrobić.

3.Czy warto się stresować? 

♥ Ja przyznam szczerze, że bardzo się stresowałam przed imprezą i jeszcze przez chwile w trakcie ale szczerze mówiąc ten stres był bezpodstawny przecież byli tam moi najbliżsi znajomi.

Dlatego stres nie może cię ograniczać, rób na swojej imprezie na co masz ochotę, ona jest jedyna w życiu i NIE STRESUJ SIĘ :) 

4.Gdzię wyprawiałam 18-stke? 

♥ Ze względu na to że posiadam własną salę było dla mnie to proste. 

Impreza odbyła się w piętrowym budynku:

*Na dole znajdował się kominek przy którym można było usiąść i pomyśleć
*Na schodach było lustro które jest nieodłącznym elementem każdej imprezy 
*Na górze były stoły i parkiet do tańczenia 



5. Jeżeli czujesz potrzebę to możesz wymyślić coś oryginalnego 

♥ Ja zamieściłam na sali kartkę z namalowanym drzewem: przecież od zawsze tworzone są drzewa genealogiczne rodzin - u mnie akurat było to "drzewo genealogiczne" znajomych i przyjaciół :) 
Myślę że będzie to pamiątka na całe życie- kiedyś otworze taką kartkę i zobaczę te wszystkie podpisy i będzie to coś szczególnego :) 


♥ Na sali także można powiesić swoje zdjęcia z dzieciństwa - też jest to fajny pomysł, może nie jest oryginalny ale bardzo symboliczny :)

♥ Chciałam także wypuścić w nocy 18 lampionów szczęścia, niestety trudne warunki pogodowe nie pozwoliły mi na to, ale jednak uważam że to super pomysł i TY możesz go wykorzystać :) 

 ♥ Przygotuj kilka piosenek do których są już gotowe układy i każdy je zna; takie tańce bardzo pomagają rozkręcić imprezę i świetnie się bawić


Najważniejsza rada: 

Po prostu baw się najlepiej jak potrafisz, rób to na co masz ochotę, to twój dzień :) 













Powodzenia w tworzeniu twojej własnej imprezy ♥

Będzie mi bardzo miło jeżeli skomentujesz, zaobserwujesz ☺

Ciao 

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Widac, że impreza sie udała, śliczne zdjecia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka. Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś :D
    http://adaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł z tymi lampionami i drzewem! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też bardzo mi się podobały lampiony jednak przykro że nie mogłam ich wypuścić :)

    OdpowiedzUsuń