Na czym polega fenomen trylogii "Niezgodnej"?

ALTRUIZM - bezinteresowność, NIEUSTRASZONOŚĆ- odwaga, ERUDYCJA- inteligencja , PRAWOŚĆ- uczciwość czy może SERDECZNOŚĆ- życzliwość  pasuje do ciebie ? Kim tak
naprawdę jesteś ?  Można cię przydzielić do jednej frakcji czy może jesteś NIZGODNA/Y?







Czemu tak wielu nastolatków przeczytało tę trylogie ? Też zadawałam sobie to samo pytanie w trakcie czytania. Pamiętam jak dziś, że bardzo przeżywałam każdą rozterkę głównej bohaterki. Nad każdym jej problemem zastanawiałam się jeszcze długo po przeczytaniu. Veronica Roth- autorka trylogii zawarła w niej wszystkie tematy bliskie każdej nastolatce/ nastolatkowi.

-miłość
-pierwsze zauroczenie
-trudne wybory
I moim zdaniem najważniejszy jakim jest:
-żądza władzy nastolatkami



Nie chcę wam spolerować dlatego nie przedstawię kolejnego streszczenia które bardzo łatwo znajdziecie na pierwszej lepszej stronce internetowej.

Chciałam opowiedzieć o moich odczuciach związanych z tą trylogią.
Jest to moja ulubiona trylogia z kategorii przygodowej.
Myślę że  przedstawia całe moje życie w 3 tomach, pomaga zrozumieć rzeczywistość .
 Miłość przedstawiona tu jest idealna, nie wyobrażalna.
Jednak czym byłoby życie bez marzeń ?




Dlatego właśnie książka Veronici Roth sprzedała się w 27 milionach egzemplarzy J
                    

Mam nadzieję że także przeczytacie, ciao :)) 




9 komentarzy:

  1. Czytałam kiedyś w Empiku opis tej książki i nawet mi się podobał, ale do dziś jej nie kupiłam :/ Jeśli mi wpadnie kiedyś w ręce to na pewno przeczytam :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo całą trylogie :)

      Oczywiście blog zaobserwowany, będe często zaglądać :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dużo słyszałam o trylogii "Niezgodnej". Najczęściej mówili, że pierwsza część jest świetna ale druga jest niewarta czytania. A ja cały czas zabieram się za jej przeczytanie! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc przeczytaj wszystkie, mi najbardziej podobała się część 3, cudowna, idealna, przemówiła do mnie w 100% :)

      płakałam strasznie ale nie zdradzę czemu - sama przeczytaj :)


      oczywiście odwiedziłam bloga i zaobserwowałam :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Thank you :)

    Of course i follow you ;)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Często jak chodziłam do biblioteki to widziałam książki tej autorki ale jakoś nigdy nie skusiłam się.. może to przeznaczenie, trzeba się wziąść za czytanie :-*
    Pozdrawiam

    www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zmuszam lecz zachęcam :)
      może bardziej zmotywuje cie obejrzenie filmu, często tak jest że człowiek musi najpierw zobaczyć kto wcielił się w rolę bohaterów i wtedy przekonuje się do danej książki :))

      polecam bardzo i dziękuje że odwiedziłaś mojego bloga :)

      Usuń
  5. Nigdy nie czytałam tej książki ale często widziałam ją w różnych księgarniach i bibliotekach. Bardzo zachęciłaś mnie do przeczytania !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie !
    weronikabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przeczytać :)

      cieszę się że wpis cię zachęcił !

      odwiedziłam bloga !

      Usuń