Kosmetykowa miłość: KOLEKCJA PERFUM

Hejka ! Każda z nas ma jakąś miłość w sferze kosmetykowej, dla jednych są to podkłady, pudry lub lakiery do paznokci :) 

Moimi ukochanymi są perfumy, chcę wam je pokazać i krótko opisać czy polecam i w jakich cenach można je dostać w sklepach 


1. Bruno Banani- Pure Woman 


Uwielbiam te perfumy za ich delikatność, cudownie pachną i uwielbiam je :) 
Od kiedy je mam żadne inne prefumy nie podobają mi się tak bardzo 

Jeżeli uwielbiasz delikatne słodkie perfumy to właśnie te są dla ciebie 

Cena: 75 ml - 50 zł

Jeżeli jednak miałybyście ochotę na buteleczkę tych perfum w mniejszym wydaniu w oryginalnym opakowaniu: 

20 ml- 50 zł w Rossmannie jest przecena 
40 ml - 106 zł 

2. Katy Perry - Mad potion 


Nowe perfumy Katy Perry są także bardzo słodkie i piękne, niestety odpychająca jest ich cena w oryginalnej buteleczce, zawsze oczywiście można kupić sobie 75 ml jednak akurat te perfumy chciałam mieć oryginalne :) 

Cena: 30 ml- 102 zł 
15 ml - 65 zł
75 ml - 35 zł

3. La Rive - Golden Woman 


La Rive jest bardzo tanią i moim zdaniem dobrą firmą, ich perfumy są moim zdaniem na wysokim poziomie. Ich buteleczki zawsze pokazują klasę dlatego jestem zdania że nie powinno się skreślać tanich firm bo nie wszystkie produkują słabe rzeczy :)

Te perfumy polecam z całego serca :)

Cena: 75 ml- 30 zł 

4. Bi Es - Fleurs sensuelles 



Kolejna bardzo tania firma która także ma prześliczne flakoniki i zapachy mają także obłędne. 
Te polecam, także są słodkie i bardzo tanie :) 

Ja kupiłam je dzisiaj w Biedronce za jedyne 12 zł, dlatego lećcie do Biedronki i wypróbujcie - może akurat odnajdziecie swojego ulubieńca :)

5. Calvin Klein- Obsession Night


Są to perfumy które dostałam na urodziny- cóż mogę o nich powiedzieć, są bardzo kobiece i mocne i na prawdę śliczne, na ciele utrzymują się na prawdę długo i ten zapach od nas nie odchodzi :)

Są to perfumy z wyższej półki ale warto mieć je w swojej kolekcji :)

Cena: 100 ml - około 80-90 zł 

6. C thru -Black beauty & Pure illusion 


Na pewno te perfumy wyróżniają się spośród innych, na dnie flakonika zawsze są charakterystyczne szklane kuleczki które nadają buteleczce wyrazistości.

Ta firma jest bardzo dobra moim zdaniem, mieli fajny pomysł na buteleczki i prawie wszystkie zapachy które wąchałam były śliczne :)

Te dwa polecam bardzo 

Cena: 30 ml -35 zł
50 ml- 50 zł 

7. Versace - Crystal noir 


Versace- kolejna firma z wyższej półki. Te są bardzo ładne, nie są słodkie ani mocne, powiedziałabym że pomiędzy. Dlatego też lubię czasem je użyć :)

Cena: 33 ml - około 20 zł 
Jednak oryginalny flakonik 30 ml- około 120 zł 

8.Dolce & Gabbana - The one 


Kolejna próbka perfum z wyższej półki, te akurat dostałam 

Te perfumy mają trochę posmak wanilli, a ja nie lubię tego zapachu więc nie potrafie sie do nich przekonać :) 

Oryginalnie są to perfumy bardzo drogie

Cena:  50 ml- 150 zł
75 ml- około 190 zł

9. Adidas 


Fajne perfumy, bardziej do "casualowych outfitów" ale nie tylko :) zależy od gustu

Bardzo słodkie, takie jakie lubię :) 

Cena: 75 ml - 25 zł
50 ml- 60 zł 
30 ml-45 zł 


A wy jakie perfumy lubicie ? 
Piszcie w komentarzach :))


Bardzo mnie uszczęśliwia każdy komentarz i obserwacja :)))))

5 komentarzy:

  1. Zapachy Bi-es i Adidas bardzo lubię i używam na co dzień.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, masz ogromną ilość perfum<3 Ja niestety posiadam kilka, z takich lepszych D&G Floral Drops a reszta to avon bo mam na nie zniżki jako konsultantka. W sumie więcej wydaje na kolorowe kosmetyki aniżeli perfumy. Ciekawa notka<3

    obs?
    http://neverwithoutglasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię perfumy Calvina Kleina :)


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta już bardzo blisko. Warto zapoznać się z różnymi możliwościami, aby prezent był trafiony. Moim zdaniem najlepiej sprawdzą się prawdziwe perfumy męskie.

    OdpowiedzUsuń